Városlista
2024. szeptember 20, péntek - Friderika

Hírek

2019. Május 21. 07:16, kedd | Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az előadássorozat első állomásán.

Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.

Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka - mondta Németh Anna.

Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak - mondta. Az egységes, "Magyar bor - Személyesen" üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.

Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt "Magyar Bor személyesen" felirattal.

Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.

Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.

Címkék: bor, roadshow

Ezek érdekelhetnek még

2024. Szeptember 19. 15:28, csütörtök | Belföld

Árvíz - OVF: megkezdődött a Duna tetőzése a Szigetköznél

2024. Szeptember 19. 06:00, csütörtök | Belföld

Árvíz - Orbán Viktor: megkezdődött a védekezés legnehezebb szakasza

Megkezdődött az árvízi védekezés legkomolyabb és legnehezebb szakasza, ami a számítások szerint jövő hét csütörtökig tart

2024. Szeptember 19. 06:00, csütörtök | Belföld

Árvíz - OVF-szóvivő: kisebb lesz az árvíz, mint 2013-ban

A becslések szerint a maximális vízszint 40 centiméterrel alacsonyabb lesz, mint a 2013-as nagy árvíz idején Budapestnél, illetve a város feletti folyószakaszokon -

2024. Szeptember 18. 06:00, szerda | Belföld

Árvíz - OVF: hosszú ideig elhúzódó árhullámra kell felkészülni

Hosszan elhúzódó árhullámra kell felkészülni, sokáig lesz érvényben harmadfokú készültség az érintett folyókon - mondta az Országos Vízügyi Főigazgatóság (OVF) szóvivője az M1 aktuális csatorna kedd délutáni műsorában.